torsdag den 5. maj 2011

Den søde ventetid...

Nu er der under en måned til min termin og det er for alvor ved at gå op for mig, at jeg skal se at få gjort de ting, jeg vil nå inden vores datter kommer til verden. Det bliver desværre ikke nemmere af at mine bækkenproblemer er blevet forværret den seneste tid. Jeg var så dum at komme til at bære Thore forleden for at trøste efter han var faldet - og det skulle jeg altså ikke have gjort. Så tiden må deles mellem projekterne på den stadig ret lange "to-do"-liste og sengen...
 

Der er heldigvis ting, der kan streges fra listen løbende. Dette skab, som skal hænge over puslepladsen i soveværelset kom op i weekenden efter at Stinus for nyligt havde gang i penslerne. Den lyse mintgrønne farve er blevet lige som jeg drømte om.

Udover en enkelt pynteting - porcelænshjorten - er hylderne fulde af praktiske ting: Tøj i de tre første størrelser, stofbleer, skumklude og bleer. Jeg er glad for de gamle plastkurve fra 70'erne, som også pryder min reol med stof.

Jeg nyder at gå og fylde hylderne og forberede ankomsten. Når hele puslekrogen er færdig, får I endnu et glimt :)

Ønsker en dejlig dag! For mit vedkommende skal der syes et tæppe til lillesøster. Mere herom senere...

13 kommentarer:

  1. Det ser da super godt ud!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare fint ud. Er helt vild med det møbel og den mintgrønne farve! Mums!
    Hvor bliver det spændende når lillesøster kommer :-)
    God bedring med bækkenet - av av :(

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Uha hvor ser det fiiint ud! lillesøster kommer i hverrt fald ikke til at mangle lækkert tøj kan jeg se:-)

    SvarSlet
  4. Oj vilken härlig idé! Jätte fint med alla kläderna i retro kökshyllan! Vilket jätte fint hem ni har!
    Kom inom din sida helt plötligt! Jätte fin blogg! Dig ska jag genast börja följa :)

    DollybirRetro

    SvarSlet
  5. Så fint och vilken härlig blogg! Jag la till mig som följare direkt. :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint! Og alt tøjet ligger snorlige!! Jeg mindes også den søde ventetid op til terminen. Det var en dejlig tid, der blev brugt med at "bygge rede" og bare blive færdig og klar til den lille meldte sin ankomst (...Nu hvor han er her, ligger tingene dog slet ikke så pænt og sirligt længere..!)
    Pøj pøj med det hele!
    Sidsel

    SvarSlet
  7. Tak for alle Jeres kommentarer!

    Sidsel - Jeg har på fornemmelsen at tøjet heller ikke ligger så pænt her om en månedstid ;)

    God dag!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. Jamen det er jo næsten mit skab;o) Bare med tre hylder! Hvor er det fint og farven er skøn.

    SvarSlet
  9. Lisbeth - Tak og ja, det er lige før. Men du er nu heldig med de mange ekstra små skuffer :) Jeg har altid drømt om et møbel som Pippis med uendeligt mange små skuffer til dimser og dutter. Men nu glæder jeg mig til at bruge dette hver eneste dag sammen med den lille pige, der snart kommer.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  10. Det ser dejligt ud :)

    Jeg har lige et fif til skumkludene, klip dem i 4 dele, så holder de længere og de er MEGET nemmere at håndtere.. ;)

    SvarSlet
  11. Kom lige forbi din blog og så det her fantastiske skab - super fed ide :)

    SvarSlet
  12. Sukkerknalden - Tak skal du have :)

    Line - Tak for det :) Jeg synes det fungerer rigtigt godt.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  13. Jeg ved det er noget tid siden du har lavet dette indlæg, men hvor har du fundet sådan et fin skab. Jeg vil virkelig gerne have fat i sådan et til min kreative plads :o)

    SvarSlet

 
Related Posts with Thumbnails