onsdag den 21. december 2011

Juletræet med sin pynt

Som lovet er her billeder af juletræet i hel figur.


Fisken øverst er et af de stykker jeg holder mest af. Den er ret atypisk med al den glimmer. Kuglen i midten har både sneglimmer og pailletter. Nederst er en kugle, som i havde magen til i mit barndomshjem. Den bringer minder, selvom det ikke er den kugle.

På de øverste grene hænger meget af yndlingspynten. Både kagehuset, julemanden og rensdyret er arvede sager.

Kæder med små glaskugler, som den til venstre her er på de øverste to etager af mit juletræ. De er loppefund. Kogekonen til højre er arvet. Jeg elsker hendes detaljer - især de fine røde kinder.

Mit juletræ har næsten udelukkende gammel glaspynt. For mig emmer det af magi og sjæl.

Hvad er der på dit juletræ? Hvis du har en blog og viser dit træ, kunne det være sjovt et link i en kommentar herunder.

6 kommentarer:

  1. Kære Mirjam

    Dit juletræ er bestemt et juletræ efter mit hoved:-) Jeg får snart taget billeder af mit - så skal det nok komme på bloggen:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Hvor er det et smukt træ du har pyntet. Lige efter mit hoved.
    Dejligt med de specielle og kønne glas ting.
    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Jeg elsker juletræer, synes de er magiske. Jeg er især vild med glaspynt ligesom dig, men må dog indrømme at de nederste grene på vores træ (som kan ses på min blog) er behængt med plastikkugler, hvilket nok er meget heldigt med 1 stk legesyg killing i huset ;)

    SvarSlet
  4. Sikke fint det er - kig forbi og se mit træ :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det fantastisk smukt :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  6. Hvor er det fantastisk smukt :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet

 
Related Posts with Thumbnails