søndag den 18. december 2011

Kriblen og krablen på juletræet

Noget af det pynt jeg holder allermest af er det lidt mere mærkelige gamle pynt, som man også falder over, når man ser på gammel julepynt. Heriblandt er insekter og edderkopper...

Dette perleinsekt er næsten helt livagtigt med sine lange leddelte ben...





Edderkoppen, som jeg fandt på sidste loppemarked, har det fineste lille spind øverst på træet...

... og her sidder også billen, som er blandt favoritterne.

Anna viser i december sin fine samling af julepynt frem og fortæller også lidt af historien. Det synes jeg er rigtigt sjovt at blive lidt klogere på. For selvom jeg ivrigt samler på det skønne gamle stads, så ved jeg ikke så meget om det.

I indlægget her viser hun sin bille og dagens indlæg omhandler fluesvampe til at sætte på grenene. Selv har jeg kun tre og den fineste af dem, skal I da lige have med...

Ønsker Jer en god aften! Her er planen at pakke mere ned. Vi har nemlig en deadline på torsdag, hvor et fragtfirma henter alle de ting vi skal have med til New Zealand - og ikke har med i flyet.

4 kommentarer:

  1. Sikke et smukt træ...og noget flot pynt!Det er nemlig sjovt at have noget anderledes som andre ikke har:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  2. Smukke gamle sager.
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  3. Elsker også det mere specielle julepynt, og er lidt vild med din bille!
    Kh. MiA

    SvarSlet
  4. Jeg er også helt vild med billen :-)

    SvarSlet

 
Related Posts with Thumbnails