mandag den 1. oktober 2012

Efterårssalg og give away

I anledning af at jeg igen har åbnet blogbutikken med et lille efterårssalg vil jeg sætte gang i en give away med mindre stykker af nogle af de stoffer, jeg har til salg. Stofferne kan fx. bruges til patchworktæpper og mindre projekter.




Reglerne er som sædvanligt:
- 1 lod for kommentar
- 2 lodder for fast læser + kommentar
- 3 lodder for fast læser + kommentar + link fra blog (med billedet herover)

Sidste frist for deltagelse er 31. oktober. Hurtigst muligt herefter trækkes en vinder.

163 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage med to lodder. Skal da lige i butikken og snuse også:)
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 2 lodder :D kh Emma

    SvarSlet
  3. Jeg forsøger mig med 2 lider -:) vh indra
    Indrapold@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 2 lodder...
    Kh Eline

    SvarSlet
  5. 2 lodder til mig - og tillykke med genåbningen af web-shoppen
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  6. Hej,
    Dejligt med en lille giveaway - vil gerne deltage med 3 lodder, tak :-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  8. To lodder og velkommen tilbage i salgsverdenen. Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg nupper 2 gode lodder:-)

    SvarSlet
  10. Jeg snupper da fluks 2 lodder og krydser fingre.

    SvarSlet
  11. Lækkert! Jeg snupper lige 2 lodder :o)

    SvarSlet
  12. Jeg er med på 2 lodder :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 2 lodder, og krydser mine fingre :)

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne have 1 lod, tak:)

    SvarSlet
  16. 2 lodder
    Kunne godt komme i tanke om nogle projekter, hvor de kunne være dejlige anvendelige :)

    SvarSlet
  17. Jeg nupper da også lige 3 lodder! :)

    SvarSlet
  18. Svar
    1. Kig evt. Forbi min give away. Jeg sender gerne udenlands til den heldige:)

      Slet
  19. Jeg vil rigtig gerne være med her... for den fine bunke ville uden tvivl gøre stor lykke her hos mig... Jeg linker og er alledere tilmeldt så tre lodder til mig...

    SvarSlet
  20. 2 lodder til mig...jeg drømmer allerede om hvordan disse stoffer skal indgå i ompolstringen af min en stol :).

    SvarSlet
  21. Sikke en lækker stak stof. Den må meget gerne komme herhjem. To lodder til mig og lidt held.

    Kh Mette

    SvarSlet
  22. Uhh lækre sager!! Jeg er med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  23. I lilke :) Er på med 1 lod, er egentlig fast læser, men det står vist ikke registreret nogle steder :)
    Venlig hilsen Cecilie

    SvarSlet
  24. Hvor er det nogle lækre stoffer. Sikket et skønt tæppe, de kunne omsættes i. Jeg nupper fluks to lodder :)

    SvarSlet
  25. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi mine give aways, som kan findes i venstre side af min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Uh, hvor fint. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  27. Hejhej!

    ÅHHHH jag vill vara med o tävla!!! Två lotter tack=)

    Mvh
    Monya
    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  28. Ej, hvor ville jeg gerne vinde... deltager med 2 lodder... Smil Lone

    SvarSlet
  29. Nej hvor spændende - jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  30. 2 lodder :-) (JulieMahler)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  31. jeg snupper 3 lodder ..... lækkert stof det vil jeg da gerne eje
    Lis
    http://1ret2vrang.blogspot.com

    SvarSlet
  32. 2 lodder til mig. Krydser fingre!
    Eva

    SvarSlet
  33. Jeg er meget gerne med på 3 lodder (som ny læser).
    Hvor er det bare noget lækkert stof.. og dejlig blog også.
    Glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kig også gerne forbi min blog. Jeg har også en GIVE AWAY kørende lige nu..

      Slet
    2. Aigh.. kan ikke overføre dit billede. Har åbenbart ikke mere plads på min blog.

      Så jeg må hoppe ned på 2 lodder.

      Slet
    3. Hey.. nu fungerer det. Så jeg er tilbage på 3 lodder. Og så skal jeg ikke forstyrre mere...

      Slet
    4. Helt okay - jeg må forbi og kigge hos dig også :)

      Kh. Mirjam

      Slet
  34. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  36. Fantastiska tyger! Jag hoppas på tur med mina 2 lotter. :)

    SvarSlet
  37. 3 lodder til mig også tak:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  38. 2 lodd til meg takk:) Med mange nye babyer i vennekretsen som skal ha hvert sitt lappeteppe går det hardt ut over stofflageret....

    SvarSlet
  39. 3 lodder herfra mig, du kan også deltage i min give away, hvis du har lyst:-)

    SvarSlet
  40. 2 til mig :-)
    Stoffet er super flot!

    SvarSlet
  41. skønne stoffer du har til din give away
    jeg har lige meld mig som fast læser.

    jeg vil gerne være med på 3 lodder

    http://syogpapir.blogspot.dk/

    SvarSlet
  42. Jeg putter 1 lod ned i tromlen

    SvarSlet
  43. Hvor fint! Tre lodder tak :-)

    SvarSlet
  44. Jeg vil også gerne være med på et lod, tak :)

    SvarSlet
  45. super skøn blogshop du har oprettet, jeg skal helt sikker snolde når der bliver råd og plads til mere :)

    deltager gerne med 3 lodder :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  46. 3 lodder til mig - herlig giveaway altså!
    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  47. Jeg vil meget gerne deltage i din give away med 3 lodder :-)
    Kh Maria

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne have et enkelt lod i tromlen, fantastisk stof:-)

    SvarSlet
  49. Skønt. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :o)
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  50. Jeg deltager med 3 lodder og har allerede lagt dit fine billede op på min blog.

    www.krea-mutti.blogspot.com

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne deltage med 1 lod:-)

    vh. Mette - humlebi28@gmail.com

    SvarSlet
  52. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder :)

    Kh. irene

    SvarSlet
  53. Vil gjerne prøve lykken med 2 lodd:)

    t-klev2@online.no

    SvarSlet
  54. Jeg lægger 2 lodder i - flotte farver :-)

    SvarSlet
  55. 3 lodder til mig - Når jeg nu ikke har råd til at købe noget af de fantastiske stof - så må jeg da bare prøve at VINDE noget af det ;0)

    SvarSlet
  56. Jeg vil meget gerne deltage i din giveaway med 3 lodder :-)
    Mange hilsener
    Mette
    Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Wauw de stoffer er flotte!! :) 2 lodder til os, tak :)

    SvarSlet
  58. 2 lodder til mig ;o). De farver ser så lækre ud at det er lige før der er varmt her hos lille mig ;o)

    SvarSlet
  59. Har længe gerne ville sy et lappe-tæppe, men mangler en hel del lapper, så perfekt give away :)
    Jeg vil gerne være med på to lodder!
    Vh. Line

    SvarSlet
  60. 3 lodder til mig!

    Kig forbi min giveaway med inspiration til guf til julen

    SvarSlet
  61. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder. Sikke noget skønt stof!!!
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  62. Jeg er med! Smider 3 lodder.

    /Kathrine.

    SvarSlet
  63. Deltager med 1 lod - vinder jeg skal jeg igang
    med at lave en slange af det fine stof :) / Pytte

    SvarSlet
  64. Deltager gerne med 3 lodder og glæder mig til at læse med :o)

    Hilsen, Elena

    SvarSlet
  65. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best. :)
    Bernadett
    3 lodder

    SvarSlet
  66. Åhh, hvor er det bare nogle skønne farver.
    Jeg smider 3 lodder i pujlen og krydser fingere :o)
    Knus Kathrine

    SvarSlet
  67. Jeg er så meget med! 3 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  68. Hei.
    Så lekre stoffer :)
    Jeg trekker 3 lodd og gleder meg til å følge deg videre.
    Hilsen frk.eplegrøt

    SvarSlet
  69. Skøn, skøn præmie! Jeg er helt sikkert med på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  70. Hejsa... Sikke dejlige stoffer. Uh, jeg har allerede store planer, hvis jeg vinder.

    Jeg detager med 1 lod.

    Christina - oesterhoejsvej28@gmail.com

    SvarSlet
  71. Det er da bare en super give away, jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  72. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :) super give away...

    SvarSlet
  73. Jeg er med på to lodder :) Jeg håber at vinde disse smukke stoffer, så jeg kan lave nogen flotte julegaver :)

    SvarSlet
  74. Jeg trænger til nye stoffer, så jeg smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  75. Hei,jeg tar et lodd jeg :)
    mvh trude

    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  76. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. :)

    SvarSlet
  77. Thanks for the chance. It's great candy. Put candy picture on my sidebar. Become a follower, hope you'll like my blog too)
    http://yulian-na.blogspot.com/

    SvarSlet
  78. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  79. Vil gerne deltage med 3 lodder
    Mvh Sigrid

    SvarSlet
  80. Jeg er med på 2 lodder :)

    Wow noget lækkert stof!!<3<3

    Vh Nina Kruse
    nina_hodja@hotmail.com

    SvarSlet
  81. jeg snupper 2 og krydser fingre:-)

    SvarSlet
  82. Hej!! 2 lodder vil jeg gerne deltage med !!
    kærlig hilsen
    Lissen

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg vil gerne deltage med 3 lodder for nu har jeg lavet link.....jeg er helt vildt parat til at gå i gang med retro!!!!

      Slet
  83. 3 lodder til mig :)
    Super lækker give away!

    SvarSlet
  84. 3 lodder - elsker stoffer :) på den gode måde.

    SvarSlet
  85. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  86. As I understood, I want 3 tickets!http://vanushinstaff.blogspot.com/

    SvarSlet
  87. Har lige besøgt din blogbutik, der har du nogle dejlige stoffer !!!!
    Snupper lige et lod, siger tak og krydser fingre og tær ;)

    SvarSlet
  88. Så fin premie! Tar 3 lodd jeg. :)

    Klem Lene

    SvarSlet
  89. 3 lodder :)

    deltag også gerne i min egen give away http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  90. Dejlig give away. 2 lodder herfra

    SvarSlet
  91. Hvis det er mulig å være med fra Norge, så trekker jeg 3 lodd :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du sagtens :) Det spiller ingen rolle om jeg skal sende til det ene eller andet land :)

      Kh. Mirjam

      Slet
  92. Uh.. eg prøver lykken med 2 lodder :)

    Venlig hilsen Jeanet
    jeanetbodilsen@gmail.com

    SvarSlet
  93. Hærlig blogg og flott give away!!!
    Gleder meg til å lese og følge med
    videre her :o)

    Full pott med lodd på meg!!!!

    Klem

    SvarSlet
  94. Suk... Der er nok ingen chance for, at jeg vinder, for så tror de bare vi snyder, men jeg vil altså gerne vinde;o)

    SvarSlet
  95. Har i øvrigt fødselsdag d. 31, så jeg synes det ville være passende, at jeg vandt!!

    SvarSlet
  96. Deltager med 2 lodder :). Uhhh, vil gerne vinde...

    Anniesben@gmail.com

    SvarSlet
  97. 1 lod og vinder jeg, så får konen en dejlig overraskelse

    Dalskinn1@gmail.com

    SvarSlet
  98. Skøn give-away :) Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  99. Ihh nogle lækkerier! Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  100. Hello,
    I would like to play. Your game is on my blog on the right. As I understood, I need 3 tickets: http://podelkino-by-catty.blogspot.dk/

    SvarSlet
  101. Skøn give away. Jeg deltager med 3 lodder. Ha linket på min blog: mathildesk.blogspot.dk

    SvarSlet
  102. Hejsa... Jeg deltager med 3 lodder.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  103. Skynder mig lige at snupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  104. Jeg skal da være med på tre lodder! Har længe været fast læser og linker gerne.

    SvarSlet
  105. Så fine glade farger :)
    Jeg deltar med lodd!

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlet
  106. Jeg snupper ét lod. :)
    (p9llen@gmail.com)

    SvarSlet
  107. Very beautiful and inspiring fabric! Want to sew now:))

    SvarSlet
  108. Very beautiful!!Thanks for the chance.
    It's great candy. Put candy picture on my sidebar.
    Become a follower, hope you'll like my blog too)
    http://ponaroshka.blogspot.com/

    SvarSlet
  109. Trekker 5 lodd! :) For en fin premie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Går ud fra at du mener 3 lodder? ;)

      Kh. Mirjam

      Slet
  110. Tillykke med din nye shop.
    Jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  111. http://handmademarisha.blogspot.com/

    SvarSlet
  112. hvor fin 2 lodder tak
    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  113. Ihh... det vil jeg gerne vinde, skønne sager :) Snupper 3 lodder.

    Kh Maja

    SvarSlet
  114. Wonderful giveaway and very inspired fabric package:))

    SvarSlet
  115. Jeg er medpå 2 lodder ;0)

    SvarSlet
  116. Åh hvor det fine retrostof er alle vejne, ville så gerne eje noget selv :)
    Så jeg byder ind med 2 lodder.

    SvarSlet
  117. Ih, hvor fine stoffer! Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  118. Uh jeg kan vist lige nå at være med på 3 lodder. Tak for en fin og inspirerende blog, det er rigtigt fedt at få lov at følge lidt med på den anden side af jorden :)

    SvarSlet
  119. Skøn side - har lige opdaget den og det er jeg glad for :) Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  120. Jeg vil rigtig gerne være med - med to lodder - lige her på falderebet :) Sikke noget skønt stof man kan vinde! :)
    KH Marie

    SvarSlet
  121. Jeg vil rigtig gerne være med - med to lodder - lige her på falderebet :) Sikke noget skønt stof man kan vinde! :)
    KH Marie

    SvarSlet
  122. Jeg nupper 2 heldige lodder.
    Hvis du lyster har jeg en lille give away kørende.

    SvarSlet
  123. ooh, herlig! jeg tar 2 lodder :)

    SvarSlet
  124. 1 lod. Det stof kan man da kun blive i godt humør af :-)

    SvarSlet
  125. Deltager med 3 lodder....
    De er så flotte de stoffer og har en masse planer med dem, så håber det bliver mig... :-)

    Mvh Trine

    SvarSlet
  126. Åhhhhhh.....Hvor ville min mor blive glad for disse stoffer:) Jeg ved simpelthen ikke hvad hun skal have i julegave, men dette kunne sikkert være noget for hende:)¨
    Kan desværre kun deltage med 2 lod, da jeg ikke har min egen blog:( ....øv'
    Hilsen Louise
    1i1e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  127. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  128. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder ;O) SMILER og håber heldet er med mig ;O) Mange hilsner Betina

    SvarSlet

 
Related Posts with Thumbnails