lørdag den 24. november 2012

Give away: Karla leger "mor og børn"

Min veninde Ina har illustreret endnu en børnebog, som netop er blevet udgivet. Jeg har været så heldig at få lov at forære en heldig læser et eksemplar af bogen, som hedder Karla leger "mor og børn".



På bogens bagside står...

Udover at være en meget relevant bog for alle de børn, som vokser op uden en far, synes jeg det er vigtigt også at fortælle børn, som vokser op i en kernefamilie om andre måder at være en familie på. Udover det er historien også rigtigt godt skrevet - og her i huset elsker Thore bøgerne om Karla. 



Det allerbedste er selvfølgelig Inas streg, som jeg elsker, og som jeg synes er fuld af varme.



Reglerne for deltagelse er:
- 1 lod for en kommentar
- 2 lodder for kommentar + fast læser
- 3 lodder for kommentar + fast læser + link på din blog

Jeg trækker en vinder mandag den 17. december, hvorefter Ina sender bogen, så vinderen kan nå at få den inden jul - måske til en julegave?

Vil du være sikker på at få fat i bogen Karla leger "mor og børn" kan den købes lige her.

Den første bog om Karla kan i øvrigt købes på samme side lige her. Mit blogindlæg om den kan læses her.

34 kommentarer:

  1. Ih hvor er den fin, vil MEGET gerne være med på 3 lodder! Ina er ved at lave en påklædningsdukke til August i julegave :)
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Mon nr 2 kan blive udtrukket?! Det ville være helt perfekt!! Ellers må jeg selv ud og shoppe den:) Vi går højst sandsynligt i gang med iui-d (insemination med sæddonor) lige om snart. Vores bebs vil ha' en far i sit liv, men derfor vil vi stadig være åbne, både i omgangskreds og overfor barnet om, hvordan det hele er foregået. En bog som denne vil jo være helt perfekt til det formål! Så jeg krydser fingre:)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en skøn bog. Jeg vil meget gerne være med og deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  4. Jeg vil da også meget gerne være med i din give-away :-) Jeg snupper 2 lodder (kommentar + fast læser).
    Med venlig hilsen
    Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  5. HOLD op en fed giveaway! og lige noget for MIG da jeg jo står i den situation! EJ er den ikke ny? Tjalfe har nemlig den første som hedder "hvor er karlas far" ? Så er det også din veninde der har illustreret den? :D hvis jeg ikke er så heldig at vinde, vil jeg sige STOR tak for du har gjort mig opmærksom på bogen! Der er ikke så mange bøger om donorbørn ...

    smil fra Meena :)

    SvarSlet
    Svar
    1. deltager med 3. er fast læser, kommentar og har self lagt link på min blog :D

      Slet
  6. Hvor er den fin! 2 lodder til mig tak!
    Måske har du lyst til at kigge forbi min jule giveaway : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  7. Den er super fin. Hun er rigtig dygtig din veninde til at tegne.
    Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  8. 2 lodder til mig, tak. Den ser rigtig fin ud :-)

    SvarSlet
  9. Hvor fint. Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  10. Vil meget gerne deltage med 3 lodder(:
    Der er linket fra min sidebar.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde 2 skønhedsprodukter(:
    Har også 3 andre give aways, der kan findes i min sidebar.

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-18.html

    SvarSlet
  11. 3 lodder :)

    kig også gerne forbi mine tre give aways:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  12. Sikke en fin give aways(:

    Jeg deltager helt sikkert med 3 lodder, og der er nu linket fra min blogs sidebar(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort til Illux.dk

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-11.html

    SvarSlet
  13. Øj. Den vil vi da rigtig gerne vinde. Vi er to mødre og vores datter har derfor, af gode grunde, ingen far heller :-)

    Jeg deltager med 3 lodder

    RegnbuebarnetVigga.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Snupper to heldige lodder :) heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Min lille kusine har på fire har to mødre, og det kunne være rigtig hyggeligt at læse den med hende:)
    Jeg deltager med to lodder.

    Kig evt. forbi min giveaway, hvor du kan vinde en Kendama!

    SvarSlet
  16. Den vil jeg gerne vinde, med 2 lodder

    SvarSlet
  17. Ej, hvor vil jeg gerne have denne bog til hjælp, når der skal forklares... Hvor er det fedt, at disse bøger findes. Dejligt. Deltager med to lodder.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  18. Min niece på 8 måneder kommer til at leve sit liv uden sin far og derfor vil jeg gerne vinde denne bog som jeg kan give hende i julegave.
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  19. Ihh det ville være lækkert med en ekstra julegave til min pige

    SvarSlet
  20. Sikke en fin give away, jeg vil gerne være med med 3 lodder.

    SvarSlet
  21. Den ville passer super godt herhjemme til vores Regnbuebarn Vigga..

    Jeg er med på to lodder

    - Ea

    Eascheelnielsen@gmail.com

    SvarSlet
  22. jeg er med på 3 lodder

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  23. For en tøff bok - jeg vil gjerne være med på to lodd :)

    SvarSlet
  24. Sikke en skøn streg.
    Håber på at være den heldige med 1 lod.

    SvarSlet
  25. Skøn bog! Den vil vi gerne ha fingre i :-) 2 lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  26. et lod til mig tak:-)
    Vh. Mette - humlebi28@gmail.com

    SvarSlet
  27. to lodder til Alma og mig :)
    Danielast87@hotmail.com

    SvarSlet

 
Related Posts with Thumbnails